2016 Eylül Yoga Çıralı Etkinliği

2016  Eylül  Yoga Çıralı Etkinliği miz sabah keyifli bir yolculukla başladı.

Çıralı’ya gidip çay, kahve ve atıştırma molası verdikten sonra 12.00 yi biraz geçe otelimize geçtik.

Kimeralounge Otel’ in daha bahçesine girerken huzur kaplıyor içinizi. Bahçe peyzajının ve  lobiden içeri adımınızı attığınızda ki o sade ama etkileyici dekoru  taa odalara kadar yansıyor. Her şey son derece şık planlanmış bu otelde.316

Odalarımıza yerleşip havuz ya da deniz tercihimizi yaptıktan sonra saat 15.00 te Eft (Duygusal Özgürleşme Tekniği) ile başlıyoruz farkındalık çalışmamıza. Bu teknikle akupunktur noktalarımıza yaptığımız vuruşlarla özgürleşmek istediğimiz duygu durumumuz üzerinde çalıştık. Genel olarak korkularımız üzerinde durduk. Herkes kendi korkusunu kendi içinden tekrarlayarak yaptı çalışmasını. Sonuç oldukça etkileyiciydi hepimiz için. Bu çalışmadan sonra neler hissettiklerini aktardıklarında ne güzel bir misyonum var diye düşündüm bir kez daha.

Hiç tanımadığım, beni sosyal medyadan takip eden insanlar vardı bu etkinlikte. Kimin hayatına nerede nasıl dokunacağınız hiç belli olmuyor böyle bir misyonu göğüslediyseniz.

194Eft sonrası, 17.00 ye kadar sohbetle geçirdik zamanı ve güneşin dağların arkasına geçişiyle yaptık akşam yogamızı. Ah yoga sen nelere kadirsin 🙂

Eft, yoga bol sohbet havuz deniz derken oldukça acıktığımızı hissederek gidiyoruz akşam yemeğine. Kişi olarak daha azız, daha samimi, daha sıcak ve farkındalık içeren sohbetleerle arada da  çalan şarkılara eşlik ederek geçirdik zamanımızı. Odalarımıza giderken sabah erken kalkma düşüncesi olmasa oturacaktık306 hatta sabahlasak mı dediğimizde oldu. Ama benim 05.00 e kurulmuş alarmım bana izin vermedi oturmam için.

Alarmdan önce uyandırdı beni havanın mis kokusu.

Çıralı’nın o temiz doğası ve enerjisi, odalarımıza kadar kokusu gelen sahil bizi çağırıyordu güneşin doğuşunu seyretmemiz için. Biraz kişi sayısında fire versek te iyi bir katılımla buluşuyoruz nefeslerimizi açmak, bizi tutan her olumsuzluktan özgürleşmek, eski olanı bırakıp yenileri kabul etmek adına ve o güzelim güneş doğuyor gene. İçim kabarıyor onu görünce. Yepyeni mutlulukları güzellikleri getiriyor yanında sanki. Nefeslerimizii açtık, Surya Namaskar ( Yoga da; güneşi selamlamak adına yapılan bir dizi asana.) yaptık. Kah duygulandık, Kah gülümsedik.

İlk kez orada tanışan insanların birbirlerine nasıl sarıldığını görseniz sizde oldukça duyg330ulanırdınız.

Sonra ver elini Olimpos!a doğru yürüyüş. nefisti tabi ki.

Dönüşümüzde bizi bekleyen o güzelim kahvaltıdan bahsedilmeden geçilmez tabi ki. Açık büfe ve zengin sunumu ile doyurduk kendimizi.

Saat 13.00 te havuz başında toplanmak üzere ayrılıp serbest zaman verdik kendimize. Aquagym!i (su jimnastiğini) yogayla, dansla birleştirerek güne damgamızı vurduk diyebilirim. Dans ettik, eşli yoga yaptık, kahkahalar attık ve sonra büyük havuzda deve güreşi oynarken bulduk kendimizi. Yani oldukça şımardık etkinliğin son saatlerinde.

Her etkinliğim birbirinden keyifli geçti, çok güzel deneyimler edindim. İnsanların ayrılırken ettiği teşekkürler ağızlarından değil yüreklerinden geliyordu. Bu her şeye değer dedirtiyor bana.

Siz; yüreği güzel insanlar katılımınız için ben de yürekten teşekkür ediyorum ve diyorum ki; hayatınız sevgi ve mutlulukla dolu ve her şey gönlünüzce olsun. 193Yeşim Güralp